DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

TOD inside the building

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 6]

26 Re: TOD inside the building on Fri Mar 09, 2007 11:08 pm

infmous

avatar
Moderator
Moderator
post it on the spittin on mics section, u'l get more feedback there

View user profile http://facebook.com/infmous

27 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 5:32 pm

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
aiite.. heard the track.. remembered PRO's verses from the IM A GANGSTA
track me him n shaq did..tite.. scratch had flow.. donno the reason why
he dissed aussi n british ppl.. n wats wit the XPLOSION fing???

View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

28 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 5:55 pm

infmous

avatar
Moderator
Moderator
lool yo skib i jus cant wait til im in dhaka this december

View user profile http://facebook.com/infmous

29 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 6:12 pm

fazze notN

avatar
Divine Poster
Divine Poster
& y is tht so .......lol......
neway .....lemme chek da song

View user profile

30 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 6:34 pm

SCRATCH MASTA

avatar
Thugs of Dacca Crew
Thugs of Dacca Crew
Sure Sure come to gulshan annetime

And youl see frozen stars in front yo eyes

View user profile

31 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 6:41 pm

infmous

avatar
Moderator
Moderator
wtf are frozen starz?

View user profile http://facebook.com/infmous

32 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 6:51 pm

SCRATCH MASTA

avatar
Thugs of Dacca Crew
Thugs of Dacca Crew
Aye infe


Drop sumthin lets do an audio battle nex week

You in ?

View user profile

33 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 9:27 pm

fazze notN

avatar
Divine Poster
Divine Poster
i dont think infe doz audio battles & shit....hey yo scratch man whtz da prob....i think i jus mutualed evrything....now whtz da prob agen????

View user profile

34 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 9:43 pm

infmous

avatar
Moderator
Moderator
lool wtf ur a serious clown if u had brainz then u'd know i dont rap, but umm since u dont letz see wat we can serve up for u

View user profile http://facebook.com/infmous

35 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 10:26 pm

tite trck who was the last rapper the had nice flow..but one fing TOD if u lotz eva wnna mke it big..n gt a more world wide recognition (n dnt be tell me u just doin 4 the luv of the game u wnna be heard everywhere) then it wasnt rly cleva dissin uk ppl dnt u fink lol where there be the biggest bengli community outside of bd...i guess thiz is why ENL wld gt the upper hand ..enywaz just syin nt bad trck...n yea infamous n scartch film the fight n post on youtube lol

View user profile

36 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 11:05 pm

infmous

avatar
Moderator
Moderator
loool sls man i only fight ppl who can actually fight back, n this clowns in tha otha end of tha world makin his diss lool

View user profile http://facebook.com/infmous

37 Re: TOD inside the building on Sat Mar 10, 2007 11:55 pm

XpLosive

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
LOL...who dissed me? lol gotta get dis joint on da quick! oh yo yall dissin UK n AUS LOL? Dayum datz smart yall...newayz imma hit dis shit up n drop mah feed hahaha can't wait to hear dis! 1

View user profile

38 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 4:54 am

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
HAIRE.. lol here we go again....

call dis forum MCDONALDS.. coz im LOVIN IT Razz

View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

39 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 11:58 am

fazze notN

avatar
Divine Poster
Divine Poster
skib.......zoke marla ke!!!.......FLATTEST ZOKE OF DA YR AWARD -e tumi chance paite paro......

View user profile

40 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 1:24 pm

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
wateva...

View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

41 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 3:16 pm

fazze notN

avatar
Divine Poster
Divine Poster
yea......damn......Neutral

View user profile

42 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 3:36 pm

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
so SCRATCH.. why u dissin x fo

View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

43 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 3:47 pm

XpLosive

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
LOL.... he dissed me cauz dat nikka got shook when he faced me in Banani shala CHOCOLATE! Nikaz diss me? lol bro one question!
"WHO DA FUCK IS SCRATCH"? nebody no u kid? yO LYRIX are "Incorrect"....youse goin OFF BEAT? n u diss me? hahahaha man learn to ride a beat 1st kiddo! Like i said once..."SHOBAI AKON RAPPER"!

THis nikka USES A MOUSE AND MOVES IT ON THIS PROGRAM ON HIS PC TO MAKE A SCRATCH NOISE! HE CALLS HIMSELF DA MASTA? LOL IN DBC DATS WAT DIS KID DID!


1

View user profile

44 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 3:48 pm

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
oh yeah bout the track..

Pro u need to relax a bit more.. n take time wit ur verses.. felt like u rushed a bit..

prounounce ur words a bit more THUGGED....

n scratch since u doin GANGSTA rap try to sound like dat...

ur flow was okay...

keep doin ur thang T O D.. prolly X has got something to say lol

1

View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

45 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 4:15 pm

XpLosive

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Dur mia.....i can't front dem...their THUGS!!!!

View user profile

46 Re: TOD inside the building on Sun Mar 11, 2007 4:42 pm

fazze notN

avatar
Divine Poster
Divine Poster
loll.....wanna c wht tod says 2 tht 1...

View user profile

47 Re: TOD inside the building on Mon Mar 12, 2007 11:23 pm

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
XpLosive wrote:Dur mia.....i can't front dem...their THUGS!!!!

Shockedlol!

View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

48 Re: TOD inside the building on Thu Mar 15, 2007 5:20 pm

m.u.g.z.


De$hi MCs Crew
De$hi MCs Crew
tod is new tottally new just droped there first track fo sho!!!
thing i s that if tod wants to improov there music they should respect us so we can help them to ,,,,n scracht try to cut all the bulshit thats going on ,,,i saw yalls performence on stage on dbc totally new ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

so dont even try to make any diss on us!!
herd u dissin ma nigga x well dont do dat again cuz the whole dr knows how big x is his big as king kong
n yall tod are like miskitos so u know what happens when king kong steps on miskitos ?

View user profile http://www.89.com

49 Re: TOD inside the building on Thu Mar 15, 2007 5:26 pm

m.u.g.z.


De$hi MCs Crew
De$hi MCs Crew
n yeah if any nigga wans to get at me bring ur fuckin ass
let me spit some raw bangla in ur mamas face!!!!!!!!!


DE$HI EMCEES WE RUNIN THIS SHIT !

View user profile http://www.89.com

50 Re: TOD inside the building on Thu Mar 15, 2007 5:27 pm

SLiCK

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
kk

nw afta hearinn their track m just a lil confusd

wa does da word "THUG" mean?!?

As Tupac defined it, a thug is someone who is going through struggles, has gone through struggles, and continues to live day by day with nothing for them. That person is a thug. and the life they are living is the thug life. A thug is NOT a gangster

is it wrng or wa ma8z?!? do corrct me yh



eZ, 1

View user profile http://sardar-slick.hi5.com

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum