DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

SKY'S THE LIMIT - The Riddler & DJ Raf

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 SKY'S THE LIMIT - The Riddler & DJ Raf on Tue Jan 04, 2011 6:05 pm

DJ R@F

avatar
Admin
Admin
[[[ SKY'S THE LIMIT ]]]

by
[[[ THE RIDDLER ]]] and [[[ DJ R@F ]]]

RECORDED, MIXED & MASTERED by RIDDLER-MIX[™]
at
[[[ SILENT SOUND STUDIOS ]]]

>>>DOWNLOAD HERE<<<


LYRICS
1st VERSE

[[[ THE RIDDLER ]]]
yo yo yo yo,now, gimme dat mic i put u six feet under…
bring u up like a star n put u down like thunder…
i wonder, i wonder y u luv all dat plunder…
come down to ground in the land down under...

i'm killin mcs like i wipe slates clean…
don care much or wonder where ma fame's been…
coz all i care about is keepin ma name clean
who u kiddin man u'll never kno where i've been…

be dat as it may bt the facts don change...
flying higher dan the stars n outta our range
i'm doper dan a rover n expensive like range…
flow sicker dan bacteria u b callin me strange


i'm like an alien i got the whole nation talkin…
wen i walk niggas look at me like n abomination walkin
still i'm always walkin da walk coz ma rhymes do da token…
u keep token da tok bt i never c u niggas walkin?…



[[[ DJ R@F ]]]
Im down with Riddler, but my 'Sound' aint 'Silent'
Violent. Gotcha motha fuckas Rilin.
Hidin. Cuz my lyrics gotcha fitin, uh.
Writin, aint gonna write this. Hide bitch
Haters dont like this. Mic Bliss.
Cuz my words are High. Lie.
Motha Fuckas Die.
Im at my 'Annex', cuz I be 'Blazin'
Hazin. This shit's got me Lazin. Phasin.
In-n-out. Talent Fishin. My Bait's In.
Gas You down Like Im Caucasian
Not like O'Neil, but I make it score
Hit the goal, make it roll,
Puff Puff Pass brigga make it hold
Im not Steven King, cuz my story's untold
Amar Flow osthir, Khai sherikom Ganja
Tora holo Bosthir, shun amader Gaanta


HOOKS x2
scratch xx God given born with it… (Dj R@f!)...
scratch xx With skills infinite…( Riddler!)
scratch xx With lyrics we kill it...
scratch xx Sky's the limit...

2nd VERSE

[[[ DJ R@F ]]]
My 'Rhymes' aint 'Deshi', But im a 'DeshiRhymer'
Bring it out, lets see, Ya'll got me hyper
My verse aint Over. NOPE! Hope.
Fillin the Desh with that Good Dope
Make you wanna get laid, n Elope
Droppin that 'heat', so 'lite up and toke'
'Put yourself 2gether', cuz your fucken 'broke'
Dro, Smokin that slow.
Flow, Rippin the show.
Bro, Listen to the pros
'Lows', but I got my 'dose', close.
My COOL got em fucken FROZE
Ya'll keep talkin, when Im high in the studios!

[[[ THE RIDDLER ]]]
enough wid all da talk n letz get down to business
i'ma keep it real for da fans God as ma witness…
what street what hood y go packin a strap…
y'all whiter dan vanilla but actin blacker dan blacks...

still feeding on the gold spoon dat i wz born with
daddy cant feed u ryt dat ain ma fault mayn
everywhere i go i hear blessed dis and blessed dat...
still cant figure out where ur blessins at?

yea i live like a boss nigga dere ain no doubt abosut…
gimme dat microphone and ima shout about it...
diamond studded life rhymes hangin from ma locket
wallet fatter dan ur wife hangin from ma back pocket


man i love capitalism where da poor get worse…
n da rich get richer man i luv dese words…
coz itz thesis like this dat cause the dope to get doper
and the weak to get perished and sick run u over...

i put a hand to God and take a bow coz i'm blessed…
haters they vouch for me complainin i opress em…
insanity i preach daz y dese niggas always stressin…
vanity's a bitch man gives da wrong impression…


HOOKS x2



3rd VERSE

[[[ THE RIDDLER ]]]
decypher ma cypers… ma 45 liners…
rappin 1 bar ahead i(make u) eat ur 5 liners…
n remember therez a reason y dey callin me the beast…
coz i keep feastin on em rappers bt ma talent don decrease

n i really cant resist a laugh wen ur talent's gone deceased...
coz ma sick rhymes causin ur weak rhymes to get deseased
PLEASE, i flow smoother den da clock work frenzy…
rhymes unpredictable ( no contingency...

so i find the right succesion to the next right rhyme...
don call me no thug man no black lies…
got r@f on da side vandalizin dis beat…
call the funeral home coz we be murderin beats


ma lithium mind's has psychologican scars
and devious diversity's the least of ma thoughts…
so i'ma rap about life coz i found ma call...
ima try ma best to keep it real in every bar…


HOOKS x2

4th VERSE

[[[ DJ R@F ]]]
Flyin so 'high', Im trippin on 'Jetlag'
Bet That, Raf dont need no Jet Pack
I Take Rap seriously, make em SCREAM
when they Laid Back!
Man ya'll hate Rap, cuz I make the Beat Rock
But Lemme state that, I do it for Hip Hop
Its a Plaaane.. It's a Rockeeeet..
Nope, it's DJ Raf who fucken rocks it.
Dont talk shit. Cuz we'll block it.
Drop it. If your flow's tite, we'll chalk it.
But if it's not, we'll just knock it
My word's the key, ya'll need a locksmith
Hot shit. Ya'll can never top this.
I dont rap. I just talk sick!
Toxic, ya'll better blot this.
Hear it, love it, Rock this.
N try to Not diss.
Forget the hate, ya'll better box it.
Brigga go Figga, gotchu Buzzed like Liquor
This track's so loaded, Now I gotta Pull the Trigga


_________________



View user profile http://www.deshirhymes.com

2 Re: SKY'S THE LIMIT - The Riddler & DJ Raf on Sun Jan 09, 2011 12:03 pm

Rated I


Official Rhymer
Official Rhymer
good one

View user profile

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum