DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

Birthday Sex(cover) - MC NS

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Birthday Sex(cover) - MC NS on Tue Jul 13, 2010 10:25 pm

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
hey bro's im back with a cover... i was so bored so i made this track.. just havin fun... i love rnb tracks but i cant sing thats why i use autotune usually... feedbacks DR
4shared.com/audio/8RaQWqgh/Birthday_Sex_-_MC_NS.html (Previous Version)

4shared.com/audio/SZQ5bXzl/Birthday_Sex_Cover_-_MC_NS.html
(LINK UPDATED I changed the autotune settings)

Verse 1
It's yo birthday, so I know you want to ride out
Even if we only go to my house
Sip mo-eezy as we sit upon my couch
Feels good, but I know you want to cry out
You say u want passion, I think you found it
Get ready for action, don't be astounded
We switching positions, you feel surrounded
Tell me where you want your gift, girl

Chorus
Girl you know I-I-I, Girl you know I-I-I
I been feenin
Wake up in the late night
been dreamin about your loving, girl
Girl you know I-I-I, Girl you know I-I-I
Don't need candles and cake
Just need your body to make...
Birthday sex...Birthday sex oohoohoohooh
(it's the best day of the year girl)
Birthday sex...Birthday sex oohoohoohooh
(g-spot g-spot let me hit that g-spot g-spot girl)

Verse 2
See you sexy in them jeans got me on 10
1-2-3... Think I got you pinned
Don't tap out, fight until the end
Ring that bell, and we gon start over again
We grindin with passion, 'cause it's your birthday
Been at it for hours, I know you thirsty
You kiss me so sweetly, taste just like Hershey's
Just tell me how you want you gift, girl

Chorus
Girl you know I-I-I, Girl you know I-I-I
I been feenin,
Wake up in the late night
Been dreamin bout your loving, girl
Girl you know I-I-I, Girl you know I-I-I
Don't need candles and cake
Just need your body to make
Birthday sex...Birthday sex oohoohoohooh
(it's the best day of the year girl)
Birthday sex...Birthday sex oohoohoohooh
(g-spot g-spot let me hit that g-spot g-spot girl)

Verse 3
First, I'm gonna take a dive into the water deep
until I know I pleased that body (body)
Or girl without a broom I might just sweep you off yo feet
And make you wanna tell somebody (body) how I do
Or maybe we can float on top my waterbed (bed)
You close your eyes as I improv between your legs
We work our way from kitchens, stoves and tables
Girl, you know I'm more than able to please yeah
You say you wanted flowers on the bed (on the bed)
But you got me in hours on the bed

Chorus
Girl you know I-I-I, Girl you know I-I-I
I been feenin,
Wake up in the late night
Been dreamin bout your loving, girl
Girl you know I-I-I, Girl you know I-I-I
Don't need candles and cake
Just need your body to make...
Birthday sex...Birthday sex oohoohoohooh
(it's the best day of the year girl)
Birthday sex...Birthday sex oohoohoohooh



Last edited by MC NS on Wed Jul 14, 2010 7:32 am; edited 2 times in total

View user profile

2 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Tue Jul 13, 2010 10:46 pm

Wafi

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
as I told you erlier...you use autotune pretty well...I like this one!!

View user profile

3 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Tue Jul 13, 2010 10:48 pm

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Wafi wrote:as I told you erlier...you use autotune pretty well...I like this one!!

areh dost bangali bangla te kotha bolo eto english bhalo lage na
thnksssss bro

View user profile

4 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Tue Jul 13, 2010 11:57 pm

Wafi

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
lol ar tumi to onek italian maro ar amare kow??lol

View user profile

5 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Wed Jul 14, 2010 1:43 am

rash666

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
yupp..nyc use of autotune!

View user profile

6 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Wed Jul 14, 2010 3:12 am

ZX l)@ G@lvl3r

avatar
Divine Poster
Divine Poster
dope man !! Very Happy
good use of autotune, almost lyk that used in the original man ! Neutral

View user profile

7 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Wed Jul 14, 2010 3:16 am

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Wafi wrote:lol ar tumi to onek italian maro ar amare kow??lol

are dhurrr amare bolle to hoy

View user profile

8 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Wed Jul 14, 2010 3:16 am

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
rash666 wrote:yupp..nyc use of autotune!

thnks man ..

View user profile

9 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Wed Jul 14, 2010 3:17 am

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
ZX l)@ G@lvl3r wrote:dope man !! Very Happy
good use of autotune, almost lyk that used in the original man ! Neutral

hey man thnksssssss means a lot

View user profile

10 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Wed Jul 14, 2010 5:38 am

Sha-"T"

avatar
Micnificent!
Micnificent!
Nah man !!! it wasnt like ur other traks..... the Auto tune was fluctuating too much ..... running out of tune like every now n thn.... n got a lot of distortion..... the issue is just about the auto tune... didnt go fo u this tym man..... its mainly because u cudnt sustain on one single note for too long... for which the auto tune flanged alot.... other thn that ur effort was good.... n other stuffs were good... just the auto tune jumbled it up... i kno it wnt b a problm for u cuz u can make it better.... best wishes....

View user profile

11 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Wed Jul 14, 2010 7:03 am

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Sha-"T" wrote:Nah man !!! it wasnt like ur other traks..... the Auto tune was fluctuating too much ..... running out of tune like every now n thn.... n got a lot of distortion..... the issue is just about the auto tune... didnt go fo u this tym man..... its mainly because u cudnt sustain on one single note for too long... for which the auto tune flanged alot.... other thn that ur effort was good.... n other stuffs were good... just the auto tune jumbled it up... i kno it wnt b a problm for u cuz u can make it better.... best wishes....

thnksss a lot 4 the comment i know tht theres something wrong in the track but i didnt catch where.. was just havin fun man coz i like this song nothing serious man

View user profile

12 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Wed Jul 14, 2010 7:12 am

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
PS i finished this track today at 8 am.. in 15min XD XD it was the first time that i read the lyrics

View user profile

13 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Thu Jul 15, 2010 8:45 pm

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
wafi hai sentito la seconda versione???

View user profile

14 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Thu Jul 15, 2010 10:05 pm

SaD1k

avatar
Micnificent!
Micnificent!
Hmmm nice use of auto tune...tho i dunno how to use it and it was dope....

View user profile

15 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Thu Jul 15, 2010 11:24 pm

Wafi

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
MC NS wrote:wafi hai sentito la seconda versione???
si questa ineffetti e parecchia piu' pulita e liscia

View user profile

16 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Fri Jul 16, 2010 1:48 am

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Wafi wrote:
MC NS wrote:wafi hai sentito la seconda versione???
si questa ineffetti e parecchia piu' pulita e liscia
e Vediiiiiiiiiiii XD XD XD

View user profile

17 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Fri Jul 16, 2010 1:49 am

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
SaD1k wrote:Hmmm nice use of auto tune...tho i dunno how to use it and it was dope....

thnkssss man

View user profile

18 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Fri Jul 16, 2010 3:54 am

gsifz

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
this is good..but dont do covers bro waste of time!

View user profile

19 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Fri Jul 16, 2010 6:54 am

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
gsifz wrote:this is good..but dont do covers bro waste of time!

bro im doing covers coz i need to improve my pronunciation... im to bad in english

View user profile

20 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Fri Jul 16, 2010 12:07 pm

mc shanz

avatar
Micnificent!
Micnificent!
che che che agula kirokom naam song er ? Razz polapain noshto hoye gese Razz

:LOL

good work NS (Y) but you got better tracks comparing to this i guess Smile

View user profile http://www.4shared.com/dir/29059115/8a903d3c/D_Hood_Squad_-_DHS.

21 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Fri Jul 16, 2010 8:57 pm

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
mc shanz wrote:che che che agula kirokom naam song er ? Razz polapain noshto hoye gese Razz

:LOL

good work NS (Y) but you got better tracks comparing to this i guess Smile

yeah man i got better stuff..

View user profile

22 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Fri Jul 16, 2010 9:37 pm

ZX l)@ G@lvl3r

avatar
Divine Poster
Divine Poster
mc shanz wrote:che che che agula kirokom naam song er ? Razz polapain noshto hoye gese Razz

:LOL

good work NS (Y) but you got better tracks comparing to this i guess Smile

agreed man...Very Happy ur real good, dis wasnt dat fortunate...:\

View user profile

23 Re: Birthday Sex(cover) - MC NS on Fri Jul 16, 2010 9:38 pm

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
ZX l)@ G@lvl3r wrote:
mc shanz wrote:che che che agula kirokom naam song er ? Razz polapain noshto hoye gese Razz

:LOL

good work NS (Y) but you got better tracks comparing to this i guess Smile

agreed man...Very Happy ur real good, dis wasnt dat fortunate...:\

areh bro 15minute e konu bhalo track bair kora jai?? XD ill improve next one will be better 100%

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum