DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

"WE FLY HIGH" 1st ever track of East Side Souljaz

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

Mr.Bling

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
[size=18]Heeyyyyyy supp ery1.....ITZ EAST SIDE SOULJAZ 1st trak.....so get ready 2
taste da ne flava......

TRACK NAME : WE FLY HIGH
FLIGHT
ANNOUNCER : MAMADOO
INTRO : MR. BLING
1ST VERSE : MAMADOO
2ND
VERSE : MR. BLING
HOOKZ : MAMADOO & MR. BLING
OUTRO : MR.
BLING
OUTRO ALT. : MAMADOO

TRACK LINK : http://tinyurl.com/366wf3b

LYRICS:
Flight Announcer(Mamadoo):
Attention!Attention!
Welcome to the first flight of East Side Souljaz Airline
We will be boarding in a few minutes
So put ur seatbelts on and put ur tray up in the upright position
Now get ready to shake some booty!!


Intro(Mr.Bling):



Yeah,welcome 2 east sside souljaz airline

Its ur co pilot Mr.Bling
Nd we got captain Mamadoo
Put ur seatbelts on niggas
Yeahh

Verse 1(Mamadoo):

Dey cal me captain mamadoo nd im flyin high/
I got blingz on ma plain lyk shining star/
I got spinnerz on ma wheelz wid 84 inch rims/
When itz tym 2 bounce it lukz sum low rider shit/
Im waitinn at da cockpit wid ma cock /
Coz imma bang sum chick on da front dock/
Whn we take off make sure ur bra cumz off/
Coz m da captain bitch n m rappin it off/
Imma cum 2 ya bitch n start humpin /
Bitch hump hump hump bitch pump pump pump/
Wid ma 10 inch ding dong gonna play ping pong /
Imma do ya doggie style on da cockpit/
I fly in da sky 24/7/
n I bangd ya gal in da cabin/
im da captain nigga,im on da scene/
we east side souljaz we all bout PIMPIN !! /


Hook(Mamadoo and Mr.Bling):


We fly high nigga we fly high/
We fly high nigga we fly high/
We fly high nigga we fly high/
We fly high nigga EAST SIDE SOULJAZ/
(2X)

Verse 2(Mr.Bling):

Its ur co pilot Mr.Bling,best thang last/
Den I get em all for hoes,den I get em all for tracks/
Nigga imma swag with dis shit,n dim smoking all bitches/
Gush a nine thru ya ass bitch,leav ya three stitches/
Ma cockpit candy coated,bitch block wood grane/
East side niggas sayin be owh damn/
Fly supa fast like im movin in the air/
Niggas got scared,nd started loosin hair/
And den comes ma big wings poppin up/u be in da girls dorm
shavin all deir pussys up/

Getting up,smoking up,sniffin up some fresh herb/
Homie I sniffed that cocaine,now im smoking purps/
Bitch I rule dis shit,u be choking at ma dick/
Coz ur flyin with da co pilot Mr.Bling/
EAST SIDE SOULJAZ,imma fly high/
Imma fly to the end,niggas canít even try/

Hook(Mamadoo and Mr.Bling)

(2X)

Outro(Mr.Bling):

It was ur captain Mamadoo and ur co pilot Mr.Bling
Im sure we pumped ur stereo right?
Thank you for being with East Side Souljaz.

Outro Alt(Mamadoo):

Thank you for flying with East Side Souljaz
We hope u enjoyed our flight with captain Mamadoo and co-pilot Mr.Bling
We hope to see u again on our next flight
Hope u stay safe,have a good day.
MUTHAFUKA!!


HOPE
YA WILL ENJOY DA THANG......FEEDBACK WILL BE APPRECIATED.
AND FOLLOW US ON FACEBOOK:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=135740116438879

PEACE...

View user profile

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
Mixing was terrible.Hook was worse.
Mamadoo's verse was good.Like that bouncy flow of yours.If your oiled you can rise high no doubt.Bling was good on the flow but lacked emotions.
I digged the idea of the intro and outro of Mamadoo lol.Get better next time.


_________________
View user profile http://pro27.4shared.com

Mr.Bling

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
[P][R][O] wrote:Mixing was terrible.Hook was worse.
Mamadoo's verse was good.Like that bouncy flow of yours.If your oiled you can rise high no doubt.Bling was good on the flow but lacked emotions.
I digged the idea of the intro and outro of Mamadoo lol.Get better next time.

thnx 4 ur honest feed,we'll try to improve...

View user profile

mamadoo

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
[P][R][O] wrote:Mixing was terrible.Hook was worse.
Mamadoo's verse was good.Like that bouncy flow of yours.If your oiled you can rise high no doubt.Bling was good on the flow but lacked emotions.
I digged the idea of the intro and outro of Mamadoo lol.Get better next time.

thnx fo da feedback homie.....will hopefully improve nxt time.....P3@C3

M@M@–☺☺ô

View user profile

mc shanz

avatar
Micnificent!
Micnificent!
hahah i like the intro n outro like different shit...

Hook = not feelin it man....

verse 1 - okay ^like PRO said i also liked that bouncy flow...good job man
verse 2 - good yeah put some more emotion dude

mixin was the major prob........but this is the 1st track so no prob keep doing ur thing boys Very Happy Besta luck !

View user profile http://www.4shared.com/dir/29059115/8a903d3c/D_Hood_Squad_-_DHS.

mamadoo

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
mc shanz wrote:hahah i like the intro n outro like different shit...

Hook = not feelin it man....

verse 1 - okay ^like PRO said i also liked that bouncy flow...good job man
verse 2 - good yeah put some more emotion dude

mixin was the major prob........but this is the 1st track so no prob keep doing ur thing boys Very Happy Besta luck !


thnx fo da feedback......

View user profile

TheRiddler

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
holy crap! i like dese niggas!... didn expect much ..but u guys r good man... y'all jz need to learn technical stuff like mixin n all.... and go in2 deep lyrics.... good good... keep doin ur thing guys... there's potential here...!

View user profile

Sha-"T"

avatar
Micnificent!
Micnificent!
Oh shit...... u serious..... this is awsum....... um totally surprised....... blew off my xpectations...... liked the trak alot.... got lil bit of glitches bt u can dust them off......

Mamdoo - like the parts where u used auto tunes... they were good but some parts the auto tunes didnt go with the scales.... got a lil distuned.... but not a big problm tho........ still i'll say it was nicely done jus a lil polishing wud make it sound sick......

Mr. Bling - everything was just allrite jus lacked a lil bit of emotions dats all...... thats no problm either..... cuz we all kno practise makes errythng perfct........

jus keep on doin mo traks like this........ n make sure the mixin is good...... cuz dats really important........
over all nice trak........ got high xpectations frm this crew......

View user profile

mamadoo

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
TheRiddler wrote:holy crap! i like dese niggas!... didn expect much ..but u guys r good man... y'all jz need to learn technical stuff like mixin n all.... and go in2 deep lyrics.... good good... keep doin ur thing guys... there's potential here...!

thnx bro....we jus need all ya support.....P3@C3

M@M@–☺☺ô

P.S : hope we will b able 2 enter da BIG LEAGUES....lol



Last edited by mamadoo on Fri Jul 02, 2010 7:59 am; edited 1 time in total

View user profile

mamadoo

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
Sha-"T" wrote:Oh shit...... u serious..... this is awsum....... um totally surprised....... blew off my xpectations...... liked the trak alot.... got lil bit of glitches bt u can dust them off......

Mamdoo - like the parts where u used auto tunes... they were good but some parts the auto tunes didnt go with the scales.... got a lil distuned.... but not a big problm tho........ still i'll say it was nicely done jus a lil polishing wud make it sound sick......

Mr. Bling - everything was just allrite jus lacked a lil bit of emotions dats all...... thats no problm either..... cuz we all kno practise makes errythng perfct........

jus keep on doin mo traks like this........ n make sure the mixin is good...... cuz dats really important........
over all nice trak........ got high xpectations frm this crew......

thnx bro fo listnin 2 da trak......we need all ya ppl'z blessingz.....n hope we will meet ya xpectations......P3@C3

M@M@–☺☺ô

P.S : hope we will b able 2 enter da BIG LEAGUES....lol

View user profile

Mr.Bling

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
TheRiddler wrote:holy crap! i like dese niggas!... didn expect much ..but u guys r good man... y'all jz need to learn technical stuff like mixin n all.... and go in2 deep lyrics.... good good... keep doin ur thing guys... there's potential here...!

thnx man,and ya i knw i lacked emotion,but imma wrk on it,nd ma riddler,u've got to teach me dat voice effect of urs which u used in big leagues,it sounded crunkish,plzz man..

View user profile

Mr.Bling

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Sha-"T" wrote:Oh shit...... u serious..... this is awsum....... um totally surprised....... blew off my xpectations...... liked the trak alot.... got lil bit of glitches bt u can dust them off......

Mamdoo - like the parts where u used auto tunes... they were good but some parts the auto tunes didnt go with the scales.... got a lil distuned.... but not a big problm tho........ still i'll say it was nicely done jus a lil polishing wud make it sound sick......

Mr. Bling - everything was just allrite jus lacked a lil bit of emotions dats all...... thats no problm either..... cuz we all kno practise makes errythng perfct........

jus keep on doin mo traks like this........ n make sure the mixin is good...... cuz dats really important........
over all nice trak........ got high xpectations frm this crew......

thnx man,appreciated.nd im gnna put some more emotions in it......

View user profile

WolFizzLA

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
good effort... i see potential... flow was good except for some minor
flaws, delivery will improve with time no doubt... but work on ur
lyrics guys... it's easy to get away with these sorta lyrics in
deshirhymes but if ya guys up for sommin big then step ya game up...
2nd verse was better lyrically...

View user profile

Mr.Bling

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
WolFizzLA wrote:good effort... i see potential... flow was good except for some minor
flaws, delivery will improve with time no doubt... but work on ur
lyrics guys... it's easy to get away with these sorta lyrics in
deshirhymes but if ya guys up for sommin big then step ya game up...
2nd verse was better lyrically...

thnx man,2nd verse is mine(die mamadoo)

View user profile

TheRiddler

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Mr.Bling wrote:
TheRiddler wrote:holy crap! i like dese niggas!... didn expect much ..but u guys r good man... y'all jz need to learn technical stuff like mixin n all.... and go in2 deep lyrics.... good good... keep doin ur thing guys... there's potential here...!

thnx man,and ya i knw i lacked emotion,but imma wrk on it,nd ma riddler,u've got to teach me dat voice effect of urs which u used in big leagues,it sounded crunkish,plzz man..

voice effect? lol i don use effects man.... i jz yelled ...my voice is like dat... Smile

View user profile

TheRiddler

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
the track is a 100% clean. except i think gsifz did some pitch modulations on his verse. to make the crunk voice i jz yelled and panned 2 layers to two sides...sory man i don think theres any effects for these things...keep up

View user profile

M@D

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
nic Track guyz . the intro and outro waz jst awsum.

View user profile

mamadoo

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
Mr.Bling wrote:
WolFizzLA wrote:good effort... i see potential... flow was good except for some minor
flaws, delivery will improve with time no doubt... but work on ur
lyrics guys... it's easy to get away with these sorta lyrics in
deshirhymes but if ya guys up for sommin big then step ya game up...
2nd verse was better lyrically...

thnx man,2nd verse is mine(die mamadoo)

nigga go get sum emotionzzzzz.....hehe

View user profile

Mr.Bling

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
TheRiddler wrote:the track is a 100% clean. except i think gsifz did some pitch modulations on his verse. to make the crunk voice i jz yelled and panned 2 layers to two sides...sory man i don think theres any effects for these things...keep up

thnx man for tellin it,but i dnt think i got a swaggish voice to make it crunkish,still imma try once..

View user profile

gsifz

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
liked to hook!
mamadoo had delivery probs but good.
blings verse was good.
(Y)

View user profile

Mr.Bling

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
gsifz wrote:liked to hook!
mamadoo had delivery probs but good.
blings verse was good.
(Y)

thnx man(((DIE MAMADOO,DIE)))

View user profile

Castic M!k

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
NICE TRACK GUYZ !!!
i enjoyed the intro and outro a lot

bling u jst need to give sum emotion bt except that it waz gud

View user profile

Mr.Bling

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Castic M!k wrote:NICE TRACK GUYZ !!!
i enjoyed the intro and outro a lot

bling u jst need to give sum emotion bt except that it waz gud

thnx man

View user profile

PiNG.


Destined 2 Rap
Destined 2 Rap
@ mamadoo: nice track man. you guys improved a hell lot and don't worry about mixing you'll get better at it in no time and lol wtf man ping pong? that didn't sound friendly man when i come through i blast through like king kong. p.s i ain't serious

View user profile http://www.facebook.com/shivazi

fiquetional


Owns Da Hood
Owns Da Hood
niggas
bitches
fuck
trick
hoes.
girls
pussies
smoking
drugs
dick

&
autotune.

C'mon fellas, im sure you folks can do so much better. I really mean it in an honest way.
Is that all there is to rap about?

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum