DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ]

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Fri Mar 26, 2010 4:03 am

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
U might be unfamiliar with these type of song headings but this is what
i got for y'all,a new flavor to sizzle on.Presenting "Tongue Tornado",a
solo track by me[pRo].Its an usual banger but in an unusual sexual
content,so cop the track asap at-

DOWNLOAD!!

Feel the vibe and obtain the knowledge of tongue tornado Wink

Appreciation is highly welcomed Smile


_________________
View user profile http://pro27.4shared.com

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
[hook]
i'll make u...roll ur legs,
move ur hands
when i hit u with
the tornado..
tongue tornado,yeaa...
tongue tornado


[verse1]
a pHD doctorate on this mofo subject
i spin em Girls like tornado when i hit da basement
i Like it soft as pillow and smooth as silk
she'll remba nursery cries whn i go Jack and Jill
She asks me to give her a sweet orgasm
so i allow my tongue to taste that new zone
My pores signal that the cherry is sweet
Hence,we can ionise both matters before proceed
I mastered the clitoris,no needa early arousal
jst lay in bed,im bringin tornado on ur whole
And ima fondle ur fanny with my tongue up and down
Who needs Kama Sutra when pRo is around?
Twist ur legs,scratch my back
She loves it i know,cuz i just hear "FUCK FUCK!"
It takes less than a minute to locate ur G spot
And i hit it,u scream it,"OH MY GOD!!"


[hooks]
i'll make u...roll ur legs,
move ur hands
when i hit u with
the tornado..
tongue tornado,yeaa...
tongue tornado

i'll mke u...scream so hard
twist urself
when i hit u with
the tornado...
tongue tornado,yea...
tornado
tongue tornado


[verse 2]
the tongue magic's what you like,David
Copperfield,bent u 90 like kick of Beckham,David
i'll worship ur temple like ur Goddess Durga
fantasize u with my tongue licking that area
i slide it up,u move ur hand down
i rotate ma tongue,u scream aloud
i cunniling ur pussy as i lower down
Ur the victim of this calamity,no one can save u now
My tongue goes fast and slow,soft nd erotic
Stimulate ur G spot like in film pornographic
Cuz my role's to excite this woman with my magic
so lower ur weight,ima give u da best queening
the tornado will mke u vibrate and hymn
and i wont stop until ur outa breath to scream
she goes up and dwn like booty's of stripper cuz
the tongue tornado givs the most sexual pleasure

[hooks X2]


_________________
View user profile http://pro27.4shared.com

MC NS

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
you need to improve the hook man.... dont take me wrong... the track is cool

View user profile

Castic M!k

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
NIC TRACK PRO Bt chorus wAs not gud

View user profile

Demonic

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
the hook wz baaad......the pronunciation...the singin errything went wrong.....

the verses were okay....bt dude..ur vocal quality....its nt fittin the rappin as in...try 2 giv it more depth...as in, nt heavier bt stll chk skib or crackpot dey hv a thin voice bt still has depth in der voice....ya digg....i cant explain...maybe AK can do it betta...ei AK....u der???

View user profile

FleXers

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
Nice concept Bro!!! the thought for da hook was just awesome but the delivery was very weak.... the mixin was not good...Hope to hear some better track from u Smile

Chill!!!!

View user profile

7 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Sat Mar 27, 2010 12:26 am

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
thanks everyone for spending their time to download this track and show their views on the track Smile.I will try to work better in the future.


_________________
View user profile http://pro27.4shared.com

Rh Rakzo BurnXai

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
man da hook was really bad..verses r ok...bt ur style dosnt match widda beat..{{No Hard Feelings Bro }}..
Btw ..wat u meant by ''tounge tornado''..atfirst i thot may-b its better thn tounge twist thats why u named it tounge tornado.bt its totally opposite....

View user profile http://Banglishcataclysm.4shared.com/

9 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Fri Apr 02, 2010 11:13 pm

reminds me of American Pie 7......but I needed some tongue twists....koi bhaya? Razz


kiddin'

View user profile

10 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Sat Apr 03, 2010 1:11 am

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
@Rakzo-lol,read the lyrics.U'll get what it is Wink
@Zindegi-ye the consent's taken from the reference you said.

And,thanks for listening Smile


_________________
View user profile http://pro27.4shared.com

11 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Sat Apr 03, 2010 5:16 am

Rh Rakzo BurnXai

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
wateva ..mann....chill......

View user profile http://Banglishcataclysm.4shared.com/

12 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Sat Apr 03, 2010 5:25 am

Ice-T

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
@ [P.R.O]...... This is da most funny track I've ever heard ..btw ..who made u Moderator of Dr...cuz u don evn know wat is Hip-hop...so Can u plz stop posting dis kinda wack track here..plzzz mann

View user profile

13 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Mon Apr 05, 2010 2:07 pm

Norwester Sharod

avatar
Micnificent!
Micnificent!
Ice-T wrote:@ [P.R.O]...... This is da most funny track I've ever heard ..btw ..who made u Moderator of Dr...cuz u don evn know wat is Hip-hop...so Can u plz stop posting dis kinda wack track here..plzzz mann


Sm1 askd tha real question.....hhhaahaa

View user profile

14 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Tue Apr 06, 2010 1:45 am

Castic M!k

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
BTW IZ ice-T iz a Fake account

View user profile

15 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Tue Apr 06, 2010 12:52 pm

Ice-T

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
@ demonic yea its fo real . ...@ Castic u hav any kinda beef wid me man ???

View user profile

16 Re: Tongue Tornado-pRo [Exclusive Content ;) ] on Wed Apr 07, 2010 4:20 am

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
Thanks Ice-T for you comments and appreciated your listening. Smile


_________________
View user profile http://pro27.4shared.com

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum