DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

Audio Battle Tournament its official

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 6]

1 Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 12:59 am

F.L.O.

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Theres gona be one tourny a month..since this one was successful..and guys try to get more crowd =P...since camz is the champ..so he will be defending his title..this this time camz will be sitting on top...whilst 16 rappers get at it YES! 16 rappers..we are gona make it bigger and badder...i advice every one to take place..whether you are mainstream underground whatever..its all for fun and just to spend a good weekend...so Camz is the champ he will be sitting on top...so i plannd sumtin like this...16 go off..8 remains...8 go off..4 remains...4 go off 2 remains...2 go off 1 remainss..and that 1 dude faces camz for the title..so camz man u can just sit there and judge and shit lol..So iam asking everyone to take place dont let your egos get the best of ya...underground got sum monstas...so see you all next month =D..

View user profile

2 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 1:04 am

Camz One

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
HELL YES! I'M DOWN!!!!

View user profile http://www.4shared.com/dir/3945111/a77a5cc4/sharing.html

3 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 1:05 am

F.L.O.

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
ima make sure judges are better lmfao..juss playing skibb..

View user profile

4 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 1:48 am

Slaught Daddy

avatar
Micnificent!
Micnificent!
y only dudes?? aint we got few female emcee's too ?? Razz

View user profile

5 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 1:55 am

Camz One

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
Haha if you can find some females to compete in this, be our guest!

View user profile http://www.4shared.com/dir/3945111/a77a5cc4/sharing.html

6 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 2:34 am

Slaught Daddy

avatar
Micnificent!
Micnificent!
as long as they wana do it Wink we shuld b cool lol!!!

View user profile

7 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 3:00 am

F.L.O.

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
yea man we had more den 16 rappers sign up it'll be good if some real spitters shhow up...

View user profile

8 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 3:17 am

nylos_mentalmc

avatar
DeshiRhymes Battle Champion
DeshiRhymes Battle Champion
present saaar =]

View user profile

9 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 3:42 am

gsifz

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
oi nylos bhaag, ekbar harsos lojja lage na?
oh i mean, present sir Smile
CAMZ UR ASS IS MINE!!!

View user profile

10 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 3:50 am

Slaught Daddy

avatar
Micnificent!
Micnificent!
man i ws fucken pissd cuz ma net line ws cut wen it took place ... bt this time ME PRESENT TOO !!!!!!!! >Smile

View user profile

11 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 3:52 am

Camz One

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
hahahaha i invite each and every emcee to try and take the title from me xD

View user profile http://www.4shared.com/dir/3945111/a77a5cc4/sharing.html

12 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 3:52 am

AxZA_FLyology

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
im n hea to.........................hope ill gt a chance this time.......................nd gt **** n 1st round............. ................Present Sir

View user profile

13 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 3:58 am

AxZA_FLyology

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
Camz One wrote:hahahaha i invite each and every emcee to try and take the title from me xD


if any female rapper(very ****) ask u to give this titl thn wht ??!!! ................i wanna know

View user profile

14 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 3:58 am

F.L.O.

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
awesome axza just sign up first aite

View user profile

15 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 4:02 am

Camz One

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
That chick better know that she gotta do somethin before she get that title, she aint even gotta battle me, just gotta know what to do if ya know what i meannnnnnnnnnnnnnnnnnn hahaha

View user profile http://www.4shared.com/dir/3945111/a77a5cc4/sharing.html

16 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 4:05 am

Slaught Daddy

avatar
Micnificent!
Micnificent!
so that chick gotta bribe u with her thang!!!!!!!!!! lmao!!!

View user profile

17 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 4:05 am

AxZA_FLyology

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
F.L.O. wrote:awesome axza just sign up first aite

ohk man.................. ..............but is thr ny otha place fo sign up??!!.................tell me da rulz nd system fo sign up?? ................cz im not still very familia with this DR

View user profile

18 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 4:29 am

F.L.O.

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
signs up will be up be4 torunament..

View user profile

19 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 5:03 am

AxZA_FLyology

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
Camz One wrote:That chick better know that she gotta do somethin before she get that title, she aint even gotta battle me, just gotta know what to do if ya know what i meannnnnnnnnnnnnnnnnnn hahaha

.....ladiz go ahead we r not watching anything...........

View user profile

20 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 5:11 am

AxZA_FLyology

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
F.L.O. wrote:signs up will be up be4 torunament..

Oki Doki
cnt wi8

View user profile

21 Re: Audio Battle Tournament its official on Tue Oct 06, 2009 6:00 am

Tha Young Prodigy

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
FLO, I see you considered my idea =p
I'm down, for sure.

View user profile http://www.reverbnation.com/YoungProdigy

22 Re: Audio Battle Tournament its official on Wed Oct 07, 2009 12:31 am

crackpot

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
cool.... so i get a second chance at this =P .... hope i can do better this time... 

View user profile http://www.facebook.com/crackpot

23 Re: Audio Battle Tournament its official on Wed Oct 07, 2009 2:56 am

En3NaY

avatar
DR Marketing Team
DR Marketing Team
where exactly do we sign up?

View user profile

24 Re: Audio Battle Tournament its official on Wed Oct 07, 2009 3:14 am

The Interviewers


Destined 2 Rap
Destined 2 Rap
hmmm...when exactly would the next 1 start FLO? end of October?? or Mid November??

View user profile http://www.4shared.com/dir/19590224/b246d4eb/sharing.html

25 Re: Audio Battle Tournament its official on Wed Oct 07, 2009 5:49 am

F.L.O.

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
u sign up be4 the tournament it shud be in about 3 weeks =)...so just wait up guys..thank you guys for showing ur interest =)

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 6]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum