DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

Skibkhan presents - Lyrically Your's [RELEASED]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

Humayun Chowdhury

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
pura ta shunte pari ny...Baby girl shunlam....mixing chorom hoise....hooks er effect ta ki autotune ??

pura mixtape shunne Full review dibo..



Last edited by Humayun Chowdhury on Sun Sep 13, 2009 4:08 am; edited 1 time in total

View user profile

Humayun Chowdhury

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
btw...home record....... ..dat means ordinary mic e use korso...... na???

View user profile

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
yup ma old cosonic microphone


_________________
DOWNLOAD MY MIXTAPE:
View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
COME on ppl i want feeds


_________________
DOWNLOAD MY MIXTAPE:
View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

Mode Silver


Divine Poster
Divine Poster
aite heard the damn thing! it was really well put together.

lyrics were impressive and consistent but a little more variation in topics wuda been better. didn't notice any improvement in mixing. it sounded okay. but i really liked the way u mixed the singing hooks. those were real tight! one thing you still don't have is strong mic presence (no hate!). if u cud've come a little harder it wud've made the tracks sound a lot better!

overall i liked the effort! stay up! =D

View user profile

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
CLICK HERE FOR Single tracks from the mixtape

For those who cannot download the whole album. Im gonna be uploading individual tracks from the mixtape.
The first two are
1. Intro:
http://www.4shared.com/account/file/132263736/cdb2b9af/INTRO.html
2. Feel my Flow (soundclick beat)
http://www.4shared.com.../account/file/132264755/9f36772a/Feel_my_flow.html



FOLDER LINK: http://www.4shared.com/dir/20191432/7e895b6e/Lyrically_Yours.html


_________________
DOWNLOAD MY MIXTAPE:
View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

crackpot

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
bhai thats some awesome mixtape... its gonna take a while tho till i write my review....

View user profile http://www.facebook.com/crackpot

theD.A

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
respect....

View user profile

crackpot

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
zindegi and feel ma flow er beat same Neutral .....

View user profile http://www.facebook.com/crackpot

ZedeX

avatar
Micnificent!
Micnificent!
wow im impressed.da mixtapewas GR8. skib murdad it!

View user profile

The B-Zar

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
>>>AWESUM<<<

View user profile http://www.facebook.com/taufiqulhaque

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
crackpot wrote:zindegi and feel ma flow er beat same Neutral .....
yup its a soundclick beat. Lil PING also had a track on da same beat.. both of the artists' songs were great


_________________
DOWNLOAD MY MIXTAPE:
View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

E.Niphty

avatar
Owns Da Hood
Owns Da Hood
My internet is so fucking slow!! I am going to download this mixtape and give my comments.

View user profile

crackpot

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
i m seriously missin bangla man... that wud hav completed ur mixtape... bangla hiphop er bhaab e alada... neways gr8 work mate... Very Happy ... classroom .. LMAO!!... 

View user profile http://www.facebook.com/crackpot

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
If you had trouble downloading the whole mixtape, you can download all the tracks one by one from http://www.4shared.com/dir/20191432/7e895b6e/Lyrically_Yours.html


_________________
DOWNLOAD MY MIXTAPE:
View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

Stray

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Congrats Skib, downloading it now and going to give it a listen.

View user profile http://youtube.com/user/naveed17

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
Smile


_________________
DOWNLOAD MY MIXTAPE:
View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

The B-Zar

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
millie n classroom wuz da best so far, big up skibs
yo btw da teach must pissed off lyk SHIT huh?

View user profile http://www.facebook.com/taufiqulhaque

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
lol


_________________
DOWNLOAD MY MIXTAPE:
View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

Sharjil

avatar
DR Marketing Team
DR Marketing Team
My review.


intro :- good concept but didnt feel it.

feel my flow :- isnt this the beat CDL used for the track 'Zindegi',I was amazed how you killed the beat and I really like the chorus.

hit the club
:- better mixing and this track would be fly

a millie :- god damn skib,you killed it,LMAO "BEEPKHAN" this is my fav

satisfy :- the mixing was just fly,your flow and who was the other guy on the hooks,anyway def my second fav (Y)

classroom :- haha,gave the whole mixtape a new vibe apart from everything different the whole shit contains! iLike the way nabzy spends his time! Razz

big up from mugz
:- lol,i think mugz was totally blank while recording this!

R.I.Peace. :- am digging this lyrically and flow wise.

U's a Hoe :- good shit,this beat is tough to rap on and big up for the chorus concept!

lyrically your's :- this is what am talking about,but better mixing would have made it better to listen to.

I got this :- wasnt bad but mixing need work

How you want me
:- damn,best work from nahiyan bhaya. (Y)

baby girl
:- tell me about it,nahiyan bhaya just fly..all those effects made it even better and yeah not to forget Razz nahiyan outshine'd skib here Smile

outro
:- its so on homie. better,stronger,sharper Razz *horlicks*

and dude,why dont I see "You can make it" in the track list?

-1-

View user profile http://wordsworth.4shared.com

crackpot

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Crackpot Just Got a Listen...


intro :- nice thinking but cud hav been better mixed and more clear... cuz hard to understand in first listen...

feel my flow :- gr8 lyrix... gr8 flow... decent.... 2nd verse killed it... Very Happy 

hit the club :- hit the ass wid b better name fo this trak (my opinion)... decent .... good mixing....

a millie :- GR8 trak mate... jotillllll...

satisfy :- mama JOTILLL..... loved it....

classroom :- MY FAVOURITEE =D .... awesome thinking .... LMAO!!... 

big up from mugz :- funny.... 

R.I.Peace. :- LMAO... chorus is awesome... nice dissin... Wink

U's a Hoe :- missing bangla mate :'( ... nice chorus neway....

lyrically your's :- mixing.... man u are lyrically gifted.... ur lyrix is too good for ur flow... well for ne1s flow...

I got this :- beat not so good... missin bangla agen :'(

How you want me :- ur and nahian bhaiya are a gr8 team...

baby girl :- MY 2ND FAVOURITE!!... cant stop listening.... nahian bhaiya was ....woohoooo....

You can make it :- hmm.....

outro :- expect more stuff from u guys mate ... BIG UP....

full review : overall is was good... but 13 traks ... got dissin , got love , got semi bangers... expected serious CLUB and some sad songs.. then it wud b full and perfect.... 

but still man .. u r a LEGEND... 

Crackpot out...

View user profile http://www.facebook.com/crackpot

skibkhan

avatar
Moderator
Moderator
Thank you Sharjil and Crackpot. I will definitly look at the pointers u gave me..glad u liked them Smile


_________________
DOWNLOAD MY MIXTAPE:
View user profile http://www.myspace.com/skibkhan

The B-Zar

avatar
King Of Rhymes
King Of Rhymes
can "i make it"?

View user profile http://www.facebook.com/taufiqulhaque

fatkabs

avatar
DR Marketing Team
DR Marketing Team
this mixtap...is 1 of the best lyrical mixtape...this mixtape is not only a mixtape for me its a tutorial....i luv almost all the tracks....specially R.I.peace....and U's a HOE Razz man tyt ass shit Very Happy:D

View user profile

crackpot

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
skibkhan wrote:Thank you Sharjil and Crackpot. I will definitly look at the pointers u gave me..glad u liked them
pointers ? Shit man which part of u r a legend dont u get... LMAO... i m in no position to giv u pointers =P ..... yet i had time so i wrote a review.. lol

View user profile http://www.facebook.com/crackpot

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum