DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

26 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sat May 02, 2009 1:27 am

foyboii

avatar
Destined 2 Rap
Destined 2 Rap
i agree wit nemz...when you drop a album...lets jus say a hip hop album...if ur gonna do straight up rap...dude ur not gonna reach much crwds...hip hop is a new genre in bd n though many grps already released albums officially...hip hop is still gettin warmer its not hot yet...to make other listeners listen to hip hop u gotta blend hip hop in wit other genres to get crowds attention. i kno DVS did tat on their previous album...n though many hip hop listeners thought tat the albums wasnt all tat great...look how many ppl who dsnt listen to hip hop enjoyed it... no offenens to any rapper/singer/wateva u r...a real artist realli thinks outside the box....music is art ....dsnt matter wat kindda music u do u gotta b artistic n creative wit ur artwrk... its all abt how well u design ur song differenly...so do sumtin different ...think outside the box..dnt aim for jus one group of crwds aim for all the crwds so it dsnt limit ur fan base...anyways good luck DVS...peace peeps!



Last edited by foyboii on Sat May 02, 2009 3:39 am; edited 1 time in total

View user profile http://www.cosmicsmusic.com

27 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sat May 02, 2009 2:37 am

F.L.O.

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
prodigy u like every album that comes out pussy Laughing Laughing Razz

View user profile

28 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sat May 02, 2009 2:51 am

Dr.Racool

avatar
Divine Poster
Divine Poster
Lmao ahahahahahah FLO is rite lol!

View user profile http://www.freewebs.com/dbriggaz/index.htm

29 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sat May 02, 2009 3:54 am

Tha Young Prodigy

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Wrong.
I'm jus respectin' everyone that's out there doing their thing in the Bangladeshi Mainstream.

I'm not a big fan nor do I like IMPACT. Like if you listen to their album, all the songs sound the same.

Another thing is, I don't like EVERY album that comes out. Not all the songs in a groups album is all that, believe me.

View user profile http://www.reverbnation.com/YoungProdigy

30 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sat May 02, 2009 7:43 am

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
Foyboii and Prodigy thanks man you guys explained everything better then i did . And the reason Prodigy talk about the 2nd album cuz pg let him hear some stuff i guess but yea you dam rite is gonna be HOT! and about the first album we didnt just drop the album for young crowed or hip hop lovers we droped it for whole BD and all around the world and not that we only got young peoples attention but we got attention from young people to girl to 50 year old people and i understand some people didnt like the album or some people didnt like certain tracks from the album but each track that we made we had something behind it, and for the people that didnt like the album or some tracks we will try to work on that more hard so we can make it better this time ok guys. and BD is still not ready for hip hop like that you have to take everything slow then when hip hop takes over bd thats when we can do all kind of crazy shit . BD labels have to think 100 times before they take a hip hop album so foyboii and Prodigy you guys are rite anyways im out for now i will up date you guys more on the album soon aitte 1

View user profile http://www.dvscrew.net

31 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sat May 02, 2009 9:24 am

Tha Young Prodigy

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Well said DVS.
Indeed. Bangladesh isn't even ready for HipHop, because well, it won't be marketable, and in the Bangladeshi Mainstream scene and labels up there, they want to sign and sell marketable music, so yeah.

View user profile http://www.reverbnation.com/YoungProdigy

32 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sun May 03, 2009 3:48 am

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
but anyways mainstream not mainstream don't really metter BD is not ready like that for hip hop yet insallah they will be soon but till then its up to all of us to make that happen. like rock people did okkkkkk anyways we are done with 4 tracks .or maybe 8 more to go aiteee guys im out 1

View user profile http://www.dvscrew.net

33 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sun May 03, 2009 9:01 am

Tha Young Prodigy

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
How many tracks are going to be on this album b?
12 tracks?

View user profile http://www.reverbnation.com/YoungProdigy

34 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sun May 03, 2009 12:51 pm

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
10 or 12 I think . Makeing songs is not easy and when it's for the album u have to think 100 times before putting a song on the album.

View user profile http://www.dvscrew.net

35 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sun May 03, 2009 1:55 pm

Tha Young Prodigy

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
Exactly.
I'm on the process bro, and making an album is very hard work b. Atleast 1 track takes a shit load of ideas, and atleast a month to get down and whatnot.
Yo, are you Shyne from DVS? Hit me up b.

View user profile http://www.reverbnation.com/YoungProdigy

36 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Sun May 03, 2009 2:46 pm

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
Yea

View user profile http://www.dvscrew.net

37 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Mon May 04, 2009 7:01 am

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
Ey yo Prodigy so what did you think about the tracks haha let these kids know what about to go down this year

View user profile http://www.dvscrew.net

38 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Mon May 04, 2009 6:37 pm

Mc_rHo_D_33

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
D.V.S Besta luck for da album

View user profile

39 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Tue May 05, 2009 12:20 am

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
ahh brooklyn boys back eh?!Razz
i lUvd ur Lukochuri Khela !!
was listening to it continuously on ma ipod fo hours! Very Happy
waitin to hear some mo of it !!....produce a new vibe i say.BIG UP to y'all ,1


_________________
View user profile http://pro27.4shared.com

40 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Tue May 05, 2009 12:17 pm

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
Yup yup DVS is back. thank you guys and this time we gonna bring more hits for every one some crazy stuff aitee and you dam rite BROOKLYN niggas are back

View user profile http://www.dvscrew.net

41 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Wed May 06, 2009 1:09 am

Tha Young Prodigy

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
DVS, 2nd album on the way. I'm going to design their album cover aswell as the inside of it, and anything else Graphic-related. =D
Music Mixed and Mastered by: Rated PG
Rated PG Productions aswell.
Rated PG (Phil) let me hear a few songs, and all I have to let you guys know is that you guys are going to hear something new. It's like a new style and genre. The music is unbelievably hot! I was amazed after hearing only what? 2 tracks? Imagine a total of 11 or 12 tracks or however many that they do in this album.
Stay tuned everyone!

View user profile http://www.reverbnation.com/YoungProdigy

42 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Wed May 06, 2009 1:59 am

Tofael

avatar
Owns Da Hood
Owns Da Hood
Tha Young Prodigy wrote:DVS, 2nd album on the way. I'm going to design their album cover aswell as the inside of it, and anything else Graphic-related. =D
Music Mixed and Mastered by: Rated PG
Rated PG Productions aswell.
Rated PG (Phil) let me hear a few songs, and all I have to let you guys know is that you guys are going to hear something new. It's like a new style and genre. The music is unbelievably hot! I was amazed after hearing only what? 2 tracks? Imagine a total of 11 or 12 tracks or however many that they do in this album.
Stay tuned everyone!


dats siick!! lukin 4ward to seeing it n hearing the album!! any1 know when its cuming out??

View user profile http://www.myspace.com/trickstar09

43 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Thu May 07, 2009 1:42 am

Tha Young Prodigy

avatar
Official Rhymer
Official Rhymer
When they're done with it, which will be sometime this year.

View user profile http://www.reverbnation.com/YoungProdigy

44 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Thu May 07, 2009 12:32 pm

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
It will be out sometime this year for sure we working our best on this album trying our ass out to make every track hot!! so all ya people can listen to it over and over again and have it on replay loll

View user profile http://www.dvscrew.net

45 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Mon May 18, 2009 10:33 am

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
Whats good people dvs is down to there 5th song on the album, so that means we start working on our 5th song and we still have alot to go but this tracks name is..... hmmmm never mind but this track will be crazy cuz its gonna future couple of artist anyways i will let you people know more stuff soon 1

View user profile http://www.dvscrew.net

46 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Mon May 18, 2009 10:45 pm

Rated I


Official Rhymer
Official Rhymer
is Daszle gonna work as a guest artist here too?? No offence but your last album's best verse was by Daszle in Lukochuri Khela....

View user profile

47 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Tue May 19, 2009 5:42 am

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
lmao rated I loll but na he ain't gonna be in this album

View user profile http://www.dvscrew.net

48 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Tue May 19, 2009 5:46 am

Nsane Recordz

avatar
Newbie Rhymer
Newbie Rhymer
but you are funny rated I LOL

View user profile http://www.dvscrew.net

49 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Tue May 19, 2009 2:36 pm

Rated I


Official Rhymer
Official Rhymer
Nsane Recordz wrote:but you are funny rated I LOL

sorry????

View user profile

50 Re: DVS WORKING ON THEIR 2ND ALBUM on Tue May 19, 2009 3:37 pm

Fr!daY


DR Marketing Team
DR Marketing Team
i agree...to rated i !! 100%


Da only track out of dat album dat i still got is "Lukochuri Khela"..dat was really good.

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum