DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

AYO Ppl ima startin a crew called A.R.M.Y any 1 intrested

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

C-rymex

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
ayo if any 1 intrested up to 5 ppl can join up
freestyle o dizz yo dad o mom o any 1
n be chosen
I REPEAT ONLY 5 RAPPAHZ

View user profile

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
lol ru sure bitch??

View user profile http://pro27.4shared.com

Fr!daY


DR Marketing Team
DR Marketing Team
Ya r u sure ? ? ? What sure.........sure means pig in bangla ! !Damn ! U guys cursing on one anoter ! ! ha ha ha

View user profile

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
Fr!daY wrote:Ya r u sure ? ? ? What sure.........sure means pig in bangla ! !Damn ! U guys cursing on one anoter ! ! ha ha ha

haha...dawg ''shu-or'' means pig!!nd if ya wanna pop out joke den lets c wacha can fuk out in da rap turny ya'digg!![j/k]

View user profile http://pro27.4shared.com

Fr!daY


DR Marketing Team
DR Marketing Team
Tournament ! ! I"m gona lose.......its fun to loose ! !
I'm a looser ! lets all of us loooooooooose ! ha ha
My brain,i had a stomach instead of brain in my skull !

View user profile

Rated I


Official Rhymer
Official Rhymer
lol.....hey guys don insult dis guy. everything starts from 0 aiite??

View user profile

Fr!daY


DR Marketing Team
DR Marketing Team
Rated I we aint dissing ! We having fun.....cool forum to hang on !

By da way where is C-Rymex ? ? Rymex had u got da 5 ppl ! ? ? ?

View user profile

Rated I


Official Rhymer
Official Rhymer
aiite cool cool!!!! btw yeah, rhymex whr u at?? ew w8in for ur crew
1

View user profile

C-rymex

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
yo im readyaint gon chose an asshole lyk dat
first yo gta watcha got
freestyle out at least 6 bars

View user profile

AL1F

avatar
Divine Poster
Divine Poster
Yo tell us more info abt U man if I join ur crew, wat do i have to do nd abt releasing tracks?

View user profile

C-rymex

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
juz chill maynno 1 even steeped propperly in 2 da group
1st join 
den we thnk we thnk shit

View user profile

AL1F

avatar
Divine Poster
Divine Poster
OK den count me in.
IF ya ACCEPT me , I got to discuss abt the crew name. lol!

View user profile

AL1F

avatar
Divine Poster
Divine Poster
C-rymex, check out the atleast 6 lines freestyle in ma thread "Battle in HELL wit AL1F" if a like it just tell me homes.

View user profile

C-rymex

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
K lol yeh da crew name iz buggin me 2

View user profile

AL1F

avatar
Divine Poster
Divine Poster
So am I in dis crew ???

View user profile

AL1F

avatar
Divine Poster
Divine Poster
If I'm in den add me up ATK-2goodforu@hotmail.com

View user profile

C-rymex

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
battle me 1styo in

View user profile

[P][R][O]

avatar
Moderator
Moderator
IBS huh??


_________________
View user profile http://pro27.4shared.com

RH

avatar
Micnificent!
Micnificent!
lol

View user profile http://www.facebook.com/rh.ris

C-rymex

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
LOL wuh

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum